Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Якубенко Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Климовицкий Ф. В. Использование гиалуронатов в комплексном лечении ранних форм остеоартроза коленного сустава [Електронний ресурс] / Ф. В. Климовицкий, Я. В. Якубенко, О. Б. Джерелей // Спортивна медицина. - 2013. - № 1. - С. 64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2013_1_15
| 2. |
Климовицкий В. Г. Повреждения лучевого нерва при армрестлинг-переломах [Електронний ресурс] / В. Г. Климовицкий, Ф. В. Климовицкий, Я. В. Якубенко, О. Б. Джерелей // Спортивна медицина. - 2013. - № 1. - С. 100-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2013_1_26
| 3. |
Якубенко Я. А. Інформаційно-рекламна діяльність у книгорозповсюдженні України: до постановки питання [Електронний ресурс] / Я. А. Якубенко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 1. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_1_21 Висвітлено проблеми інформаційно-рекламної діяльності щодо розповсюдження книг в Україні на сучасному етапі. Розглянуто вплив реклами на процес виробництва та продажу книжкової продукції.Висвітлено проблеми інформаційно-рекламної діяльності книгорозповсюдження України на сучасному етапі. Розглянуто вплив реклами на процес виробництва та продажу книжкової продукції.
| 4. |
Якубенко Я. А. Соціальна роль книги в культурі суспільства: до постановки питання [Електронний ресурс] / Я. А. Якубенко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_2_4 Висвітлено роль книги, спрямовану на прискорення суспільного прогресу та розвиток культури, акумуляцію та справедливий розподіл духовних цінностей людства між усіма членами суспільства. Книга сприяє реалізації загальнолюдського виміру та якнайповнішому розкриттю національного.
| 5. |
Якубенко Я. А. Інформаційно-рекламна діяльність у книгорозповсюдженні України: до постановки питання [Електронний ресурс] / Я. А. Якубенко // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_1_8 Висвітлено проблеми інформаційно-рекламної діяльності щодо розповсюдження книг в Україні на сучасному етапі. Розглянуто вплив реклами на процес виробництва та продажу книжкової продукції.Висвітлено проблеми інформаційно-рекламної діяльності книгорозповсюдження України на сучасному етапі. Розглянуто вплив реклами на процес виробництва та продажу книжкової продукції.
| 6. |
Якубенко Я. А. Українська книга і маркетинг: до постановки питання [Електронний ресурс] / Я. А. Якубенко // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 2. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_2_9
| 7. |
Якубенко Я. Модель планування запасів матеріалів книготорговельного підприємства [Електронний ресурс] / Я. Якубенко // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_2_7
| 8. |
Якубенко Я. А. Книга в структурі соціокомунікативної діяльності [Електронний ресурс] / Я. А. Якубенко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2013. - № 3. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2013_3_3 Висвітлено книжкову комунікацію, яка є рушійною силою цивілізаційного процесу, впливовим чинником соціального, політичного, економічного, духовного та технічного розвитку інформаційного суспільства та суспільства знань.
|
|
|